Merhabalar. Bebeğim 3 aylık 👶🏻 Sleppy natural kullanıyorduk ama iz yapması, sizdirmasi derken molfix’e geçtik, çok memnunum molfixten, slepyy dümdüz hic hareket alanı saglamiyordu çok iyi oldu degistirdigim ama Molfix de pahalı geliyor ve değiştirmem gerekiyor😔 Baby me düşünüyorum e bebeğin markası olan ama karar veremedim. Sizler uygun fiyatlı olarak ne kullaniyorsunuz? Ne önerirsiniz?