Birhemsireanne__
Çok gazlı olduğunu söyleyemem ama bazen çok oluyor. Mesela dün akşam resmen ağlama krizine girdi yatıştıgında da içini çekerek ağlaması devam etti. 😭 (ilk defa bu kadar ağır yaşadık bu durumu)
Emzik kullanmaya alıştırmadım hiç kullanmiyor. Şu an anne sütü emiyor. Ama yarım saatte bir emme durumu yok. Gece 00:00-00:30 civari yatmadan emziriyorum genelde. Eger ben kaldirmazsam 05:00-06:00 arası kalkiyor emmeye ama ben genelde 03:30 gibi alıp emziriyorum. Çünkü kizımla aramizda kan uyuşmazligi var. Kan uyuşmazligindan kaynakli uzayan sarılık oldu. Bu nedenle ben gece kalkip arada besliyorum. Yoksa kızkardeşimin kizı var 21 aylık. O bu kadarlikken kardeşim kaldirmiyordu acikinca kendi kalkiyordu. Ben uzayan sarılık oldugu icin arada kalkmasa da emziriyorum gece.