yigitbrnmom kızım gününü beklemeden eylül 11 de dogdu adıda eylül oldu dogdugundan beri yogun bakım seruvenımız basladı tam hastaneden cıktı kendını topladı derken yenıden yogun bakıma alındı bugun benım dogum gunum ve bosanma kararı aldıgımız bir gün eylül kızımın bahtı dogdugu gün karardı 😣😣