Gamzeaydd inşallah aşıları çok huzursuz etmez bebişleri 🙏🏼 Benim doğumum normalde 21 Ekim’de olcaktı tam 1 ay erken doğdu. Yeni yeni büyümeye başladı. Geçmiş olsun bu arada sana. Ben de çok korkuyordum mastitten ve yaradan. Kuzenim ebe hemşire emzirmeyi öğretmek için 3 gün yanımda durdu sayesinde sorun yaşamadık. İnşallah sen de güzelce emzirirsin bebişini sütüne ve kendine güven 😊