dunyam2020 sonsuzmutlulukkk ya evet cok uzun sürüyor en kotu tarafında beklemek ama ombreden nefret ettim artık krep atıp sonra açmaya çalışıyorlar ve cok asırı kkluyor oyle basım agrıgor bırde
sonsuzmutlulukkk dunyam2020 sonuç saçlarım yandı görmemiş gibi cırtlak sarı turuncu 😵😱😝😝😝 saçlarım hep yanmışti düzleştirici kar etmedi Allah dan kapalıyim sokağa çıkamazsın çok dikkatli olmak gerekiyor kuaför çok önemli
Ftmemir dunyam2020 saçınızda jila kalmış bkaç yıkamaya düzelir sık sık yıkayın işlem yapmaya gerek yok sadece sık yıkayın
Ftmemir dunyam2020 rca ederim eğer çok rahatsız ediyorsa szi 1saat kdar zeytin yağı sürüp bekletip yıkayın jilanın dha çabuk akmasını sağlar
dunyam2020 sonsuzmutlulukkk ay cok fena düşün ek bıle istemiyorum ama hıc yanmadı kopmadı sacım 2 saate yakın bemletılfı bırde ona rağmen allahtan kapalısınız bızım hemen fuzelttırmemız azımogle olunca 😀
sonsuzmutlulukkk dunyam2020 okadar gözüm korktu ki asla cesaret edemem boya ya bile bide saçlarım kendiliğinden mavi siyah değişik olsun dedim hakket değişik oldum insanlıktan çıkmıştım🤦😂😂
dunyam2020 Ftmemir 1 saat beklesın demıssın sımdı gordum 15 dk beklettım yıkadım bakalım sı dı kurutamıyorumda yarın bakıcam artık 🥰
Gamzeli03 dunyam2020 ben bir sene oldu kuaföre gitmeyeli hastalıktan dolayı valla sizde ki iyi cesaret 🤦🏻♀️🤷😔
dunyam2020 Gamzeli03 ya bende gıtmedım gıtmedım ke dıme yapmaya çalıştım olmadı bebekle yarım kaldı vs ,buradaki kuflrde tek ben vardım bugun randevulu gittim
EJDERYAA dunyam2020 yani üst sarı alt gri belki düzelir bilmiyorum ama ben beğenemedim kuaför hakkını verememiş
Elactus dunyam2020 beyaz sabunla yıka hemen kurtulmak istiyorsan o daha çabuk akıtır ama çok sertleştiriyo bol kremle yıkarken
dunyam2020 Elactus evet dabunda yaptım zeytınyagıda grılık gıttı yeşilimsi ,bu seferde üstler turunculastı 😀vallahı bıde cok para verdim ugrasıgorum ya