dunyam2020 Böyle kuaförler yüzünden insan boyadan soğuyor. Ben bi keresinde ombre yaptırmıştım tüm gün sürmüştü nerdeyse ve saçım kıvırcık normalde kıvırcıkları açılmıştı sarının yoğun olduğu uçlarına doğru. Sertleşti cansızlaştı çinkü önce tüm saçımı boyadı sınra ortaları bida boyadı sonra uçlarını bida boyadı. Bende nerden bileyim öyle oluyor sandım. Daha sonra sinir oldum ama kullandım yinede baya neyse kendim aldım boyadım uçlarını koyu kahveye. Can geldi resmen saçlarıma hem gür gözüktü hem de parlak. Daha sınra aradan dört beş sene geçti tekrar ombre ye kalkıştım iyi bir kuafördü gittim. Bir saat ancak sürdü ve saçımın hepsini boyamadı uçlarına doğru geçişler yaptı sadece saçım yumuşacıktı ve kıvırcıklarıma hiç
bir şey olmadı çok şaşırmıştım üstelik daha da açık bir sarıydı. Kuaförün kalitenin önemi diyorım uzun lafın kısası