Ben de ilk günlerde sütüm az olduğu için emzirmek için çabalamıyordum ama gördüm ki meme boş bile olsa emmesi lazım ki süt üretimi olsun. Yoksa ne yersen, ne kadar yersen ye kendi kendine süt olmuyor emmeyince. Yılmadan emzirin, sık sık teklif edin. Örneğin süt gelmiyor diye emmeyi bırakınca 10-15 dk bekleyip tekrar emzirin, direkt mama verirseniz doyacağı için de emmek istemez yine bir kısır döngü olur.