Kızlar 3,5 aylık bebeğim var. İlk 1 ay sütüm o kadar çoktu ki annemle beraber birer biberon tutuyoduk gögüs uçlarıma. Bebeğim kilo almadı mama takviyesi yaptık ara ara. O 1 aydan sonra süt yok.Lohusalıkta kötü durumdaydım hemen iyileşemedim üzüntü stresten mi gitti noldu daha da öyle yok. Sağıyorum 40 cc zorla zorlaya iki memeden zor çıkıyo. Bebeğim emiyo ama yokki süt bulamayınca devam etmiyo. Sol gögsümde iyice bitti ve onu hiç daha emmek istemiyo. Başta emiyo ama süt gelmeyince emmiyo yani.
Neler neler yapmadım ki! Burdaki buntarz postlarda yazanları hep yaptım. Rezene,hurma,helva,süt çayları,bulgur,yoğur
t,soğan… aklınıza ne gelirse yani. Uykuya dikkat ediyorum sıcak suyla duş alıyorum.Lactochol,Galactago süt damlaları. Şu 2 aydır ağzımın tadı kalmadı ne süt yaparsa,yapacaksa onu yiyorum,su içiyorum. Yapmıyo arkadaş! 2 saatte bir 3 saatte bir sağıyorum. Elektrikli makineyle. Zar zor zorlaya zorlaya 40cc cok zor çıkıyo ikisinden ki her zaman da çıkmıyo. Sağda biraz daha var onu az çok emziriyorum. Süt olsa emecek ama yokki 🤷🏼♀️
Artık şurdan atla sütün olacak deseler atlayacağım yani yok napıyım yok.
Tabii aç bırakmıyorum mama veriyorum. Biberon kullanıyo meme emmez vs demeyiniz çünkü emiyo yani emmek istiyo ama boş napsın garibim 🙈 Emzirme danışmanıyla da konustum faydası olmadı.
Emzirmek istiyorum hiç kesmedim emzirmeyi.
Allah lillah aşkına bi çözüm 🤦🏼♀️??