Mavismila canımçok teşekkür ederim bunları hep uyguladım. 2-3 öğün mama vermeyip emzirdim ama çişi dolmadı çünkü emse de süt yoktu doymuyodu. Sağıyodum aynen 20-30 cc zor çıkıyo onunla da doymuyo ki . Emzik kullanıyorum ama acıktığında emziği de atıyo.
Emme sorunu yok cok sık emziiriyorum ama süt gelmeyince bırakıyo o da. Az çoğalsa razıyım ama çoğalmıyo. Çok denedim mama vermedim ya da azalttım ama 🤦🏼♀️🤦🏼♀️