bir_pasa_annesi 10 mart doğumluyuz, meme+mama+ek gıda son sürat gidiyor. çorbaları kaseden içmeyi tercih ediyor kendileri hanımefendinin 😎 aslında zayıf değil kesinlikle ama gören zayıf diyor. kilolu olunca ne olacaksa artık. gelişimi gayet yerinde pire gibi emekliyor ayağa kalkıyo bazen bi elindekini diğerine vermeye çalışırken desteksiz ayakta duruyo ama iki saniye 😂 iki tane sevdiği küçük topları var legoları var. şimdilik çekmecelerin kulplarını yalıyor 😁 daha 1 tane dişimiz patladı, bardaktan su içmeye bayılıyor hele o dişi tık tık değince hoşuma gidiyor. geceleri nedendir bilmiyorum aç değil ama yanıma gelmek için sanırım uyanıyor, ağlama yok sadece sesleniyor. net bir şekilde anne baba dede gol diyor. dışardan sesler duyunca özellikle köpekler ve motorsiklet sesine tepki veriyor eh eh yapıp bize haber veriyor. çok eğleniyoruz 🤗🤗