Tortilla_ Biz de 19 mart doğumluyuuz 🤩
Bizde emekleme yok sanırım direkt yürüyecek 🚶🏼♂️🏃🏼♂️
Anne dede hadi mama bumbum(SU) baba canı isterse diyor babamız çıldırıyor 😅
2 ay emdi kendi bıraktı mama ve ek gıda olarak besleniyor çok şükür yemek sorunumuz yok 🥳
Desteksiz oturuyor, kahkaha atarken düşüp yeniden oturuyor🤪
Henüz alkış güle güle tutunarak kalkmamız vs yok doktorumuz kilo kaynaklı olabilir dedi 😳🙈