bir_pasa_annesi Benim oğlum da 20 Mart’ta doğdu. Daha kendi ekseninde dönüyor. Canı isterse kısa mesafede sürünüyor.😅Yavaş yavaş kendi oturmaya başladı. Meme,mama,ek gıda şeklinde besleniyor. De-de-de diyor. Bazen sanki anne-baba da diyor gibi ama tam çözemedik. Birkaç gündür uzun havalara başladık🤣Bu aralar maalesef fazla iştahı yok. 3 dişini patlattı diğerlerini de bekliyoruz. Eli sürekli ağızda😂Kumanda ve su şişesi favori oyuncağı😅