bir_pasa_annesi maşallah miniğe🥰 benim oğlum da 26mart doğumlu. Emekliyor, tutunup ayağa kalkıyor ama tabi çok uzun süre ayakta kalamıyor ☺️ desteksiz oturuyor, 2 dişimiz var. Mama ve ek gida gidiyor. Ek gida da çok yemese de 3 öğün oturtuyorum mama sandalyesine inşallah alışır 🙏 el sallıyor 🙈 konuşmak için çabalıyor, hayli geveze ama tabi anlamlı kelimeler tesadufi çıkıyor henüz 🥰