Merhaba sevgili anneler. Bizim doktorumuz bizi bir çocuk ortopedisine yönlendirmişti. Yürürken biraz iç e basması ve parantez bacak durumu vardı. Muayeneden sonra böyle durumların olabileceği, gelişimi devam ettiği için sonradan düzelebileceğini söyledi. Belli aralıklarla bakılması gerek ama eğer düzelmezse cerrahi müdahele ediliyormuş. Şimdi büyüdükçe normale dönüyor ayakları ve yeni yürümeye başladığı için sanırım dengesini öyl sağlıyordu. İçiniz rahat edecekse ama doktora götürün derim. Bu arada biz istanbul göztepe vw medical park a gitmiştik.