Kayram2808 benim bacaklarım parantezmiş 😁 doktora götürmüş annem güneşe çıkar demiş zamanında. O da her gün çıkarmış yarım saat bi saat kadar. Düzelmiş sonra. Hatta çektirdiğim bi röntgende hafif dışa doğru kemiklerim. Dışarıdan normal görünüyor ama.
Geçen kontrole gittiğimizde d vitamini vermeyi unutuyorum demiştim doktora. Unutma kemiklerin gelişimi için önemli, vermezsen kemikler yumuşak kalır basmaya başladığı zaman eğrilik oluşabilir dedi