Kayram2808 Merhaba, benim kardeşimde vardı yürümeye başladığında fark edildi. Doktora götürdü annem doktor “geç bile kalmışsınız” demişti. Sonra hemen tedavi edildi şu an çok güzel bacakları var fiziği çok hoş erkek olmasına rağmen özenirim 😊Bence doktora danışın.