ikizlerinannesi2985 Hld61 tedavi edilmezse körlüğe kadar gidiyor. Bi kaç tedavisi var canım. 3.seviyeye çıkarsa bizimki de enjeksiyon tedavisi görecekmiş kızım
TwinsmomDA ikizlerinannesi2985 evet bebeğim 3. Evreden düzeldi çok şükür. Diğeride 1. Evreden düzeldi
Ayseyaren TwinsmomDA kuzenimin bebeğinde de rop çıkmış hatta şuan 3. Evreye çıkmış ameliyat edildi sizde de ameliyat durumu oldu mu..annesi çok ağlıyor ona teselli vermek için sordum düzeliyor demi
TwinsmomDA ikizlerinannesi2985 hayır hiç bir ilaç yapılmadı 12 veya 13 hafta boyunca her hafta bakıldı taburcu olduktan sonra da baktı doktor insiyatifini kullandı en son geçen ay gittik tekrar 2. Yasında gidecek. İnşallah sizinkilerde tedavisiz düzelir büyüdükçe düzeliyor
_yaseminturann ikizlerinannesi2985 yapılıyor canım küvoz boyunca yapıldı taburcu olunca da yapıldı 6 ayda bir kontrollere gidicez
ikizlerinannesi2985 _yaseminturann aynen yapıldığını biliyorum da rop çıkan var mı onu öğrenmeye çalışıyorum canım. Senin çocuğunda çıkmış mıydı?
armagann22 ikizlerinannesi2985 gelmez mi kaç ay gittik sayamıyorum😕ve bulunduğumuz yerden 4 saat uzaklıkta yapılıyordu rop muayanesi
ikizlerinannesi2985 armagann22 😔 kaçıncı evreydi sizin? Gözün neresindeydi biliyor musunuz? Tedavi uygulandı mı? Kalıcı bi hasar oldu mu acaba?
ikizlerinannesi2985 _yaseminturann 1.evre canım. Merkeze yakınmış. O yüzden biraz daha riskli sanırım😔
armagann22 ikizlerinannesi2985 pek bir şey hatırlamıyorum o âna dair. Iyikide hatırlamıyorum diyebilirim. Ama fazla ilerlememişti bi hasarda kalmadi çokşükür. Ama uzunn bi süre hastaneye git gel yaptık bir onu hatırlıyorum
_yaseminturann ikizlerinannesi2985 yanlış bilmiyorsam 1.evre tedavi ile çözüme ulaşıyor Allahın izniyle 🙏🏻
ikizlerinannesi2985 _yaseminturann 1.evrede hatta tedavi bile etmiyorlar kendi kendine geçiyormuş ama merkeze yakın olması biraz riski arttırıyormuş sanırım😔
Deletedmom50 ikizlerinannesi2985 ilk ,3 seviyeydi bir ara yani Dr büyük ihtimal lazer dedi sonra 2 oldu evreler önemli 1 evre olunca sadece takip.ediliyor sizin ne durumda anlatırsanız ona göre cevap veririm
ikizlerinannesi2985 Deletedmom50 şuanda 1.evrede ama merkeze yakınmış. O sanırım biraz daha riskliymiş? Sizin nerdeydi biliyor musunuz?
Deletedmom50 ikizlerinannesi2985 kuzum 1 evre kötü değil ki aksine beklenen bir evre o az yani netten bak istersen evrelere yani 2 ci evrede bizimkinin üstünde baya durduuler
mavisimmm20 ikizlerinannesi2985 ben normal göz muayenesi yaptırmıştım birşey yok demişti ama rop yaptırmadım ve şuan 6 aylık gerekli mi rop 35 haftada doğum yaptım