Deletedmom50 ikizlerinannesi2985 kuzum 1 evre kötü değil ki aksine beklenen bir evre o az yani netten bak istersen evrelere yani 2 ci evrede bizimkinin üstünde baya durduuler
ikizlerinannesi2985 Deletedmom50 aynen baya araştırdım kuzum da göz doktoru merkeze yakın dedi biraz daha riskliymiş sanırım ama internette hiç yazmıyo merkeze yakın olması hakkında🙄
Deletedmom50 mavisimmm20 geç olmuş tabiki cnm onu dediğim givi bebek dogduktan sonra ,60 haftada mi ne bir sonuca varilmazda ameliyat yada lazer yapılıyor eğer geçerse ilerde çok sorun çıkıyor cnm göz Dr tabiki anlardı haftanizi demisseniz hele
ikizlerinannesi2985 mavisimmm20 inan hiç bilmiyorum kuzum. Prematürelerde 4.ve 6. haftası arasında bakıyorlar erke teşhis etmek için
mavisimmm20 Deletedmom50 teşekkür ederim ben bidaha göz doktoruna götüreyim ozaman bide bu aralar yan tarafa bakarken tek gözü şaşı bakiyor gibi geliyor ama düz bakarken duzeliyor anlamadım
ikizlerinannesi2985 TwinsmomDA anladım canım. İnşallah benim kızım da tedaviye gerek görmeden atlatır
armagann22 ikizlerinannesi2985 pek bir şey hatırlamıyorum o âna dair. Iyikide hatırlamıyorum diyebilirim. Ama fazla ilerlememişti bi hasarda kalmadi çokşükür. Ama uzunn bi süre hastaneye git gel yaptık bir onu hatırlıyorum
ikizlerinannesi2985 armagann22 hatırlamamak en güzeli! Tedavi gördü mü peki yavrunuz yoksa kendiliğinden mi geçti?
armagann22 ikizlerinannesi2985 mesela her hafta gidiyorduk yani haftada bir kez olmak uzere her gidisimizde bize sira gelene kadar damla sıkıyorlardı gözüne sonra odaya alıyorlardı kapının önünde o ağlamalarına bende ağlıyordum sanki canını yerinden çıkarıyorlardı öyle bir ağlamaydı. Yanı bu kadardı bu aylarca sürdü en son gidişimizde taburcusunuz dediminsallah darısı başınıza