ikizlerinannesi2985 Kızım 3 ay kuveste kaldı 2 ay top tedavisi oldu çıkmadan 1 ay önce iğne vuruldu her iki gözünden sonra taburcu oldu her ,2 haftada bir sonra 1 ay arayla sonra 2,3,6 olarak bizi çağırirdı Dr eğer ilerleme olmasa 1 hafta sonrada çağırirdı 60 hafta sonrasında eğer devam ederse ielrleme olsana lazer yapılıyor çok şükür bizimki o haftalarda geçti 🙏merak ettiğin birşey olursa cevaplarim.cnm ayrıntılı anlatmak istedim 🤗