MerveBostanBayrak Prensesim2452 bazı bebeklerde etki etmiyor diğer gaz ilaçlarını denersiniz mutlaka içlerinde iyi gelen bi tanesi olur ve umarım bebişiniz bi daha hiç ağlamaz😘
Sulegorkem Prensesim2452 siplex kullanıyodum bir care olmadı biogaia kullanmaya başladım 15 gündür gaz sorunumuz çözüldü umarım sizde işey yarar
Sema99 Prensesim2452 ben gaz için Rezene veya anason çatı veriyorum ben üç evladıma damla fayda etmedi üçüncü bebeğim 2 aylık ona. Rezene veya anason cayı veriyorum yada ikisini karıştırıp çok rahat ediyor valla
Prensesim2452 Sema99 ben kendim içiyorum o çayları bebeğe içirmedim ama bir deneyeyim ne kadar veriyorsunuz
Dorukveannesi Sema99 merhaba ben kendim sürekli rezene içiyorum ama bebeğim e hiç vermedim bebeğim nasipse 2 aylık olucak 3 gün sonra . Sizin ki ne kadar lık yan etki yapmaz demi bizimki de çok gazlı ve çok huysuz birkaç kişiden duydum da rezene yi
Eagil Prensesim2452 biogaia gaz ilaci degilmis bağırsak florasini duzenliyoms yararli bakterilerle gaz ilacina destek bi.nevi
ikos58 Prensesim2452 hayır canım öyle düşünme benim bebeğim kolik. Ayrıca birine iyi gelen diğerine gelmiyor deneye deneye bulunuyor inşallah senin bebişine iyi gelir 🙏
Mrvbrkasl Ahmedinannesi canım bende tek kullanıyodum bugün ikisini bir vermeye başladım inşallah faydasını görürüm çok gazımız oluyo artık dayanamıyorum
RanaNar60 Bana doktor simplexle Biogaia birlikte ver dedi daha Biogaia almadım simplex de pek işe yaramadı ve bebeğimin aşırı derece de gazı var
Sema99 Prensesim2452 25 ve 50 ml veriyorum içine şeker at içsin Canım ben üç çocuğuma Hale’n veriyorum
Egeefe Sema99 yiyecek ve içeceklere şeker bal vs tatlandırıcılar ilave edilmesi o yiyecek ya da içeceğin kendi tadını öğrenmeyi engelliyor ve ilerleyen zamanlarda tatlandırıcısız verildiğinde reddediyor bebek/çocuk. Mümkünse verilen herşey tatlandırıcısız olarak kendi tadıyla verilmeli.
1annee1 Prensesim2452 bizim ikinmalarimiz 34 gunlukken basladi. Oyle zorlaniyordu ki makatini catlatti. bn ilk 2 ay bio kullandim. Ayni saatlerde verdim cok iyi geldi. Ama o bagirsak duzenleyici. sonra asi yuzunden karin agrimiz gazımiz cok artti. Yanina sab simplex ekledik. Bir ay oyle kullandim hic etki etmedi. Ne zaman sab simplex biraktim o zmn kendi kendine gaz cikarmaya basladi tekrardan. Sanirim o bagirsaklarini daha cok skstiriyordu. Zaten bu belkide 6nci sise olacak. I
ikos58 [bilinmeyen] ben biogaia, nurse harveys ve relactaz birlikte kullanıyorum. Hiç de fayda etmiyor
Busra55 Bebegim 3 aylik oldu gaz sorunumuz yok 2. Şişeyi bitirdik tekrar almam gerekir mi kaç aya kadar kullanılmalı
mosimosi Ben üçüncü şişedeyim. Yarısı kaşıkta kalıyor, bi kısmını ağzından çıkarıyor zaten midesine bir şey gittiği yok. Bu son kutu, başka almayacağım. Fısfıslı yapsaymışlar keşke.