Uygarbebek Demirhann ben biraz inat ettim vermemek için 2 aylıkken başladım şuan oğlum 3 aylık doktora bir danışın .. inşallah bebeklerimize iyi gelir sağlıkla büyürler
1annee1 [bilinmeyen] baslasanda bicak gbi kesmez. Bi sure sonra anca. Bide evet sana iyi gelen bna iyi gelmeyebilir. Denemen gerek. Ancak 3 tane birden fazla sanki ilk etapta. Ne sonc vercgni bilmyrsun