2 gündür bebeğimde alerji başladı anne sütüne her mamayı icince kırmızı benek benek oldu doktorumuz bize Aptamil alerjik mama reçete etti, siz bunu niye denemedjniz ki
Dediğiniz besinler keçi sütü falan bebeğin bagirsak florasını bozar diye düşünüyorum umarım dermanını bulursun rabbim şifa versin, çocuk hastanesi varsa oraya git alerji doktoruna götür bir şekilde çözümü bulunur