Kızlar 21 nisan’da normal doğumla bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım.. 2.ayda sütüm kesildi bi anda bebelac mama aldık onunla beslendi.. Bi süre sonra mamayı reddetti biraz beklettik acıkınca içer belki diye istemedi..ebeye sordum anne sütüne en yakın keçi sütü dedi sulandır onu ver bakalım dedi içmeye başladı bi süre içti ve onuda reddetti..sonra tek çare inek sütü oldu onu da sordum sulandırılmış bi şekilde onu da verdim.. Yine istemedi aç gezemez ya malesef market sütlerine başlamak zorunda kaldık ve mama verdiğimizde kabızlık sorunu oluyodu.. Market sütüne cicibebe koyuyoduk hep yarım bi şekilde.. 4.ayından 6.ayına kadar cicibebe süt şeklinde devam ettik. Bi sıkıntı yoktu içti.. Bebeğimin vucudunda önceki postlarımda da yazdığım gibi kabarcıklarıktı gösterdik her doktora isilik dedi sonra verdikleri ilaç işe yaramadı karnında sırtında çıkıyodu isilik dedikleri şey bebeğim suan 8.ayından gün almaya başladı ve ellerinin içleri ayaklarının altları minik minik su toplamaya başladı kaşınıyo yavrucak 😭😭 patlayınca acıyodur tabi biz biyerimiz kaşınsa duramıyoruz bile 😔 her hastaneye götürsem isilikten geçti artık oğluma bu çocuk uyuz elinin içine mikroskop gibi bişeyle baktı parazit var dediler en son özele götürdüm oda aynı şeyi söyledi gece gündüz uykusu yok nöbet tutuyoruz başında ayaklarını kaşımasın diye birbirine sürtüp kaşıyo çorabını bile kaşırken çıkarıyo verdikleri ilacı düzenli bi şekilde kullandık gecmedi şimdi yüzüne vurdu yanaklarında kırmızı kırmızı benekler oluşuyo sonra geçiyo krem sürüyorum falan ne olduğunu bilmiyorum ve be yapacağımı bilmiyorum başına gelen varmı beni bi aydınlatın nolur buryaa resim atmayı da bilmiyorum bilsem size gösterir en azından bu çocuk bunu olmuş dersiniz bilginiz vardır ama atamıyorum bilmiyorum çünkü.. Doğdu doğalı çekiyo yavrum 2020 hiç hayırlı gelmedi kimseye çok çaresiizm 😭😭 enfeksiyon var mı diye kan almışlardı alerji oranı 100 falan değil 500 olmuş dedi doktor şimdi de alerji testi yaptırcaz ama alerjidenn kaynaklı bişe olduğunu sanmıyorum uyuz diyo küçücük bebeğe doktorlar ya uyuz kolda bacakta olur 😭 bana yardım edin lütfen 🙏 süt yumurta yoğurt veriyordum ona şimdi onu da kestim sütü de kestim tekrar bebelac mamaya başladık süt ürünlerinden ve domatesten uzak tutmaya çalışıyorum domates kaşıntı yapıyo diye napıcam bilmiyorum 😭🙏