anlamıyorum ya yorumlara bakıyorum oturup burada bebeğin annesine yargiclik yapıyorsunuz hatalı beslenme bilmem ne? Sütü emmemiş mamayı kabul etmemiş anne çaresiz ne bilirkişiye sormuş o kadar okul okumuş çocuk gelişimiyle bilgi sahibi olmus bir hemşireye bir anne olarak o anki çaresizlikle denileni yapmış. Allah bilir çocuk nasıl zayiflamiş ya da bitik hale düşmüş ki sorgulamamiş bile . Hastaneye götürmüş bir doktor da Ankara’ya, istanbula, İzmir’e sevk etmemiş . Burada sen nasıl annesin böyle yedirmisin şöyle yedirmisin yanlıs besin vermisin hiç akıl yokmu diye yargı yapıyoruz. Olmuş bitmiş keşke vermeseymis ama vermiş yani ne yapsın şimdi zaten çaresiz bir de biz üstüne gidiyoruz yapmayalım hiçbir anne evladının orada acı çekmesini anlayamaz kendini zaten yiyip bitiriyordur birde biz üstüne gidersek iyice bir hâl olabilir.
Arkadasim Allah şifa versin eger ki kaşıntı sizdede varsa belki uyuz olmuştur . Ya da bu kadar besin yuklemesinden dolayı büyük bir alerji geçiriyor olabilir. Şoka girmiş olabilir laktoz olmuş olabilir Bana sorarsanız Farklı şehirde bir hastaneye sevkinizi isteyin gidin durumunuz da varsa İstanbul’da filan vardır özel hastaneler sosyal medyadan gerekirse sesinizi duyuralım. muhakkak bir doktor çıkar karşınıza. Rabbim dermansız dert vermez vardır bir sifas muhakkak. Keşke yardımcı olabilecek bilgiye sahip olsam bol bol şafi çekin bebeğinize bizde buradan çekelim. İnşallah en kısa zamanda çözüm olur