8 aylık olana kadar ayakta sallayarak uyuttum. Şimdi uykusu gelince kendisi odasına gidip yatağına çıkıyo, gel diye beni çağırıyo, yanına oturuyorum ve en fazla 15 dakkada kendi kendine uyuyo (şuan 15 aylık). O uykuya dalıncada odasından çıkıyorum. Bu noktaya bi anda gelmedik tabi. Aşama aşama yaptım herşeyi. Önce gece beslenmeyi, alt değişmeyi vs bıraktık yavaş yavaş. Daha sonra öğlenleri uykusunu odasında yanında yatarak uyuttum. Başlarda çok direndi ama git gide daha kolay oldu. Sonra öğle uykularında alışınca geceleri odasında uyutmaya başladım. O dahada zordu. Kitap okuyarak, hikayeler anlatarak, sevdiği çocuk şarkılarını söyleyerek uyuttum. Ağlatmadan her yolu denedim açıkcası