Uyutma yöntemimiz her ay değişiyor. İlk 2 ay kucakta gezdirdik yarım saat, sonra kundak yapıp beşikte salladık, sonra sallarken ninni söyledim, beyaz gürültü kullandım, emzirerek uyuttum, kucağımda gezdirdim hızlı hızlı koşar gibi, şu an hiç biri işe yaramıyor 11 aylık bittim tükendim.