Deletedmom_52 ben öyle uyutuyorum ama ben doğduğu günden beri hep aynı şekilde uyuttum. 4. Ayda biraz sıkıntı yaşadık ama o zaman bile hiç sallamadım. İlk günden beri uyku saati gelince önce koltukta emzirip sonra yatağına koyuyorum ve müziğini açıyorum ya da kendim şarkı söylüyorum. Şimdi tam 1 yaşında artık müziği duyunca anlıyor. Bazen uyumak istemiyor yada beni ısrarla yatağa çağırıyor o zamanlar ben aynı odada koltuğa yatıyorum bana bakarak uyuyor. Önemli olan istikrarlı olmak. Ben hep aynı şeye Sadık kaldım asla ağlatmadım, ağlarsa yataktan aldım ama sakinleştirir geri yatağa koydum. Aman uyumuyor koynuma alayım, sallayayım asla demedim. Özellikle 4. Ayda 1-2 saat başında ayakta şarkı söylediğim bile oldu. Şu an uyku saati gelince tek yaptığım yatağına koymak. Birde uyku arkadaşı bir amugurimi bebek var. O da doğduğundan beri yatağında bence o da çok işe yarıyor. Ben odadan çıktığımda genelde o bebekle oynarken uyuyakalıyor.