ceydacos yenidoğan bebekleri uyandırmak ilk zamanlar cidden çok zor. Ama emmeleride lazım sarılık olayı var maalesef. Şekerleri çabuk düşüyor her yönden zor yani. 1 bucuk saatte bir emzirmeye çalışın en azından o yarım saatte uyanırsa vaktinde karnının doyup şekerinin düşmesini engellersiniz. Sarılık konusuna çok dikkat edin. Kontrole gittinizmi bilmiyorum ama gitme şansınız varsa mutlaka değerini ölçtürün derim. Çünkü sarılık olan bebeklerde çok uyuyor. Bizim uzamış sarılığımız vardı. Uyandırmak için cok uzun mücadeleler verdik 😏