ceydacos benimki de uyanmıyordu hiçbir şekilde gittiğimiz çocuk doktoru orta parmakla bebeğimizin ayağına vurup uyandırdı biz de öyle yaptık işe yaradı. Orta parmağınız büküp baş parmağınızın altına koyup sapanla taş atar gibi ayağının orta kısmına vuracaksınız, bebek refleks olarak uyanıyor ağlarsa da korkmayın doktorların önerdiği bir yöntem