Kızlar selam bebişim 8 günlük çok şükür emiyor ama 2 saatte bir uyandırma olayı çok sıkıntı😔 uyandırmak her defasında zulüm haline geldi. abartısız 1 saat uyandırmaya çalışıyoruz😔 ayaklarını gıdıklıyoruz avuçiçlerini kaşıyoruz ama yok yani
varmı öneriniz ?