serebro önce kendine taze güzel bi maya bulmalısın daha sonra mayalamalısın biz şey yapardık sütü kaynat mayalayacağın kaba koy ılıyana kadar beklet işaret parmağını bük sıcaklığına bak yanmayacak kadarsa kaseye 1 kaşık yogurdundan koy daha sonra mayalayacağın süt den yogurda koy ve aynı ısıya gelmeseni sağla sora karıştırarak sütün içerisine koy ve sütün etrafını birile tülbent olur örtü olur ne olursa sıcaklığını korusun kendi kendine uyunmak denir bizde 😂 krndi kendine uyunur olur bi gün sora fln bide peteğin yanına koy sıcak durar 🙈 aman ne anlatım be 😋