zeynepalp yakalanmadik çok şükür inşallah yakalanmayiz da. Bu süreçte hiçbir mağazaya, avmye,tatile, lokanta ya da kafeye gitmedik. Aileler hariç kimseyle görüşmüyoruz. Eşim de ben de öğretmeniz okuldayken maskelerimizi hiç çıkarmadık. Dezenfektandan ellerim kanadı,catladi resmen. Özel eğitim öğretmeni olduğum için sınıfta 2 öğretmen çalışıyoruz. Birlikte çalıştığım partnerim korona olmuş dün. okul olsaydı bana aynı sınıfta bulaşmamasi mucize olurdu. Allah’tan bu hafta seminer haftası olduğu için okula gitmedik zaten. Şans yani biraz da 🤷