Yakalanmadık ama bence tamamen şansa bizimki, eşim şehir şehir geziyor benim ayda 10 gün şehir dışında oluyor, hatta şimdi de Şırnak’ta hem de orada izolasyona aldılar 14 gün orada kalacak uçakta biri pozitif çıkmış şükür eşimde bişey yok, sonra gezip eve geliyor şubelerini denetliyor, istanbuldayken de metrobüs+metro kullanarak gidiyor işe, avm ye girmedik desem şöyle yaptık alacaklarımız vardı eşim ve kızım kapıda dolandılar ben hemen girip 10 dk da alacaklarımı alıp çıktım, kahvaltıya yemeğe falan giderdik ama havalar iyiyken açık havada bahçeli restoranlara giderdik havalar soğuyunca kapalı alan diye gitmedik, annemle babamla abilerim ve ablalarımla görüşüyoruz gidip geliyoruz tabi çok şükür verilmiş sadakamız var sanırım 🙈