zeynepalp biz de yakalanmadık çok şükür fakat kafamızı kapıdan dışarı çıkarmadık hiç. Yani çok bunaldık psikolojimiz de h iyi değiş fakat hastalanmakta iyidir.
%95 oranında koruyuculuk sağlayan aşı sadece 1.000.000 doz sipariş edilmiş. Yani sadece elitlere yetecek kadar. Aşının 2 doz yapılması gerektiği düşünülürse 500.000 kişi aşılanacak. Yani var olsun mevcut sistemimiz bize diyorki “size aşı yok, bağışıklığınızı güçlü tutmaya bakın!”
Şubat 15’den bu yana sokağa çıkmadım, hiçbir şey yapmadım. Hapis hayatı yaşadım. fakat görüyorum ki ömür boyu evde kalamayacağımıza göre bir şekilde gelecek ve tek güvenebileveğimiz şey bağışıklığımız olacak!