Tugbasss doktorda kıyafet ile mi ölçüyorlar canım? Bu da önemli bir faktör. Tavsiye ettiğim gibi, en iyisi evde hassas tartı ile çıplakken ölçmek, bir de memeni vermekten vazgeçme, atak haftasına girmiş olabilir, meme reddi yaşayabilir, geçecektir.. Bebekler ilk doğduğunda doğdukları kilonun %10′unu kaybederler, sizin bebeğiniz buna rağmen ilk ay 3800 olmuş, bu çok iyi. 10 günde ise 1 kg alması biraz imkansız bana göre, tartı hatalıdır fazla ölçmüştür, dolayısıyla 2.ayında doğru ölçülünce sanki kalan 20 günde kilo almamış gibi olmuştur gibime geldi.. Siz önümüzdeki haftaların takibini iyi yapın mutlaka.. Eğer tartı alamıyorsanız haftalık sağlık ocağına götürün öyle tarttırın