Alpkk emıyorsa bence sağma.ılk zamnlar oyle oluyor bebekler.gun ıcnde sabah ken yanı uyandır ver.ayağını gıdıkla,kucagına al gaz cıkarıomus gıbı yap oyna.sabah emsin.ama gece cok dokunmasanızda olur.hani sık sık kalkmaktan sa 1-2 kere kalksa kafi bence.bızımkı oyle buyudu.çok kalkmazdı.emmedi sağıp verdm.ama yardıma gelen olmadıgı ıcn kızımla ılgilenmekten sağamadım ve azalarak bıttı.cok uzuldm bu duruma kaynanamı karsıma alıp ağlaya ağlaya kızdım ona.neden her cağırdıgımda bahane sunup gelmedın diye kızdm.ama nasıpten ote koy yok.bence emıyorsa sağma.cnku o bı zman sonra oyle toplayacakkı gucunu.oyle emıcekki senı.sen gun ıcınde 1 saatte bır bılr olsa ver sut emzir.ne kadar emzırırsrn okadar iştahı açılır.ben zorla verırdm ama yıne verırdm.tiksinme olur yapma dedıler hıcte bısı olmadı.mıllete bazen cok kulak asmamak lazm.bence sabah emzır emzırebıldgn kadar.geceleri de 1-2 defa uyandır yeterli.🤗🤗ben oyle yaptm.keske emseydı ama bzmki hastanede bıberona alıştığı ıcn goğus ucmda cok yoktu slıkonla denesem bıle almadı.yapck bısı yok.smdı koca dana oldu.😂😂uzulme yok,stres yok,mıllete kulak asma yok.sen ve kucuk tonti bebeğin var.ve ben severken kızımı eve ılk geldıgı zmanlar hep tombıs bebeğm,şişko kızım dıye severdm.kendımıde motıve etms olurdum.😉ve suan maşallah çok ıyı kılosu.her bebek kılolu olacak dıye bısı yok.kımısının yapısı oyle olur.baya emer ama kılo almaz yada süt yaramaz.yaramaz derken kılo aldrmaz.kotu dusunme sakın.emzırmekten vazgecme yerınde olmak cok ısterdım 🥺🥺