Bugün bu konuyu ben açacaktım tesadüf karşıma çıkardı benim kızımında düşük çıktı doktor bekleyin şimdilik 1 ay sonra bir daha kan verirsiniz dedi sebebi ne olabilir dedim üstünkörü yuvarladı bilemeyiz falan diye gönderdi düşük olması neyden kaynaklanıyor acaba bilen var mı