Meva_2020 Eminerd alerjiyle nasıl bağdaştırdınız ? Benim kızım da da alerji var da acaba olabilir mi dedim ?
Eminerd Meva_2020 benim oğlumda alerji yok benim karaciğerimle ilgili olan alerjik bi sorunum vardı. Doktor anneden gecebileceğini söyledi
merve5561 Adilee merhaba bebeğinizin hala ast değeri yüksek çıkıyor mu acaba ve kaçlarda çıkıyordu dr ne dedi
Adilee @merve5561 evet yüksek çıkıyor 90-100 arasında değişiyor şu an üç ayda bir tahlil veriyoruz eğer böyle devam ederse parça alacaklarını söylediler
merve5561 Adilee şuan kaç yaşında canım bebeğiniz bizimki 48-50 arasında çıkıyor sadece ast değeri mi yüksek
Hbbsnnplt Adilee merhaab benimbeebhimde üç aylık geçen ay ast değerimiz 72 idi bu ay 60olmus doktor gelecek ay kan verelim dedi değerlerimiz çok mu yüksek acaba
merve5561 Adilee anladım bizim sadece ast yüksek o da 42-50 arası gidip geliyor ondan çok önemsemedi dr
Elmel Adilee canm az önce sana cevap verdim ama msj gelmedi bizimde yüksekti araştırma hastanesinde 3 gün yattık ayrıntılı herşeye bakıldı
Elmel Adilee daha sonra herşeyi temiz çıkınca doktorumuz bir vitamin ve bir şurup verdi 1 ay içinde düştü şükür sen gastroentroloji bölümüne götürdün mu
Adilee @Elmel tabiki hep gastroentolojide takipliyiz çocuk hastanesine gidiyoruz ayrıntılı her tahlili yaptılar kendiliğinden düşmesini bekliyorlar
Elmel Adilee bize supravit isimli bir vitamin bir de ursamed isimli ilaç verdiler onları düzenli kullandık şükür düştü ama bir çok kişi varmış çocuğunun değeri yüksek olup çocuk büyüdükçe kendiliğinden düşen
Havvakck Elmel merhaba benim kzıımın ast değeri geçen ay 116 geldi kalp hastasın ilaçkullanıyor normal olduğunu söyledidiler başka doktora götürmelimiyim
Elmel Havvakck canm bizim doktorumuz bize ilaçların da yükselebileceğini hatta yapılan aşıların ateş düşürücü ilaçların da yükselebileceğini söyledi eğer ki çocuk gastroentroloji doktoru söyledi ise doğrudur ama için rahat edecekse bas ka doktorada götür