alp_10 seni emiyor mu bebeğin? Emiyorsa sen ilaç kullandın mi hiç? Benim bebeğinde grip geçirmişti 54 günlükken çocuğun kullandigi ve benim kullandığım ilaç da dahil karaciğer enzimlerini yükseltmişti. Başka ile hastaneye sevk etti doktor. Ama biz gitmedik güvendiğimiz bi doktor vardı bir de ona gösterdik. O anlamıştı benim kullandığım ilacın çocuğun enzimlerini yukselttigini. Uzun süre hiç ilaç kullanamadim bu yüzden.