Yasemila eğer daha rapor çıkartmadıysanız raporu evolvia rp1 olarak çıkarmalarını isteyin. Diğer alerji mamaları gibi ne ağır kokuyor ne tadı kötü mis gibi kokuyo. Oğlum bi bunu içti ve çoğu bebek bunu içiyor severek diğerleri gerçekten ben bile koklamaya dayanamıyorum 🤭