Yasemila benim bebegim 1 bucuk aylık tanısı neredeyse 15 günlükken koydu doktor yalniz benim kafamda soru isareti var belirtimiz mukuslu kaka ve huzursuzluktu bir de memede boğuşma. Kan yoktu, kakaya baktirdik gizli kan vs de yok. Alerji doktoruna da gittim o da belirtilenden süt alerjisi ama bagirsak formu dedi dana eti ve süt ürünleri yasak neredeyse 25 gündür diyetteyim ama sıkayetler gecmedi mama henuz vermiyorum evde aptamilim var nolur nolmaz diye ama merak ettigim acaba baska biseye alerjisi olabilir mi? Mesela yumurta tavuk fln yiyorum. Test te yapmadi cikmayabilir diye. Baska doktora mi gitsem bilemiyorum ya da test yapon diye mi soylesem?
bu arada bana doktor verdiginde almazsa azicik pekmez koy demisti gecmis olsun hepimize