busrakilic1 Yasemila bize de ilk aptamil yazdı hep küstü bebeğim. Şimdi Nestle alfamino kullanıyoruz kokusu da yok kusmuyor da.
Mom299 Yasemila bu belirtilerin aynısı bizde 3 hafta önce yasadık canım bizde evolvia kullanıyoruz ama bebegim içmek istemiyo yaa ypmadıgım sey klmadı benimds aslında kokusu yok atak haftasında sanırım ondan galba 😒
Mom299 Cennet-Kokulum ayy o mama çok kokuyo canım ya valla ben kokusuna dayanamadım.bebegimde içmedi seninki içiyosa sevindim valla ne güzel
Cennet-Kokulum Mom299 aynen çok kötü kokuyor benim bebeğim doğduğundan beri içtiği için alıştı canım o yüzden sıkıntı olmuyor
Mom299 Yasemila 4ay 8 günlük cnım.benimkş hem emiyor hem mama alıyordu ama gastroentoroloji Dr u bana yavaş yavaş ek gıdaya gec dedi bende azar azar tatırıyorum mama yı çok sevmiyo sanırım biçare bulmadım yaa napcam bilmem
Yasemila Mom299 doktor ek gıda önerdiyse yavaş yavaş ver canım hepsi ayrı sorunlu bu bebelerin ya. Umarım süt alerjisidirde çocukları zorla bu mamayı vermiyoruzdur.
Mom299 Yasemila valla canım ben bu gun kayısı kaynattım püre yapıp mama sına koydum öle verdim kaşıkla biberondan içmiyo benimki mamayı koyu diyi
Cennet-Kokulum Kumsal25 yok yaptırmadık geç kaldık hemşireye sordum yaptırabilir miyiz diye eğer belirtiler yoksa bişey olmaz dedi çok şükür bir sıkıntı yaşamadık bugüne kadar