seda84 geçmiş olsun canım aynı sıkontıdan çok çektim ne yazik ki hem kesi hem yortığım vardı dikişim çok fazla idi😔 2 ay da filan anca oturabildim yan yattım hep iki kutu antibiyotik kullandım, tuvalet sonrası batikon be kremler sürdüm 😀 her cilt tipi farklı bazısı erken bazısı geç iyileşiyor benim çok uzun sürdü maalesef çok çektim 😞 şuan 4 aylık oldum hala hassasiyet var bazen oturup kalkarken yataktan kalkarken zorlanıyorum Allah şifa versin canım bol bol yatıp dinlen ve kelle paça içmiştim onunda çok faydası oldu bana diye düşünüyorum 👌🏻