Merhaba bende normal doğum yaptım şuan 36. Günüm oturdugumda hep yırtılmış gibi hissediyodum, dikişler attı kesin diyordum icimden her oturdugumda, her hafta doktora gidiyodum aciyo dikiş sorunlu mu die meger bir sıkıntı yokmuş ve şuan dikişlerim tuttu artık gayet iyiyim, o ağrılı zamanlarda doktorum bana
1)parol günde kaç tane atiyosun altı taneye kadar atabilirsin dedi (ki ben bazen hiç atmiyodum bazen de bir tane ) o günden sonra günde iki üç tane attım.
2) enfeksiyon için iki üç kutu antibiyotik içtim bu süreçte şuan gayet iyiyim toparladım . Sizde özellikle ağrı kesici olayına dikkat edin kullanın bebeğe bir zararı yok.