seda84 canım çok gecmiş olsun bende 11 Ağustos’ta dogum yaptım 10 gün sonra dikişlerim komple açıldı hastanede yattım yeniden dikildi ama 1-2 dikiş yeniden açıldı. Ağrıması gerilmesi ve yanması cok normal. Benden sana naçizane bir kaç öneri tuvaletini yaparken fazla klozette oturma, kabız olmamaya özen göster, tuvaletten sonra iyice kurula dikişlerini batikon sür. Yatarak emzir egilme sakın ve iç çamaşırı sakın ama sakın giyme bir süre