Ssultannn ilk saçını 7 sinde kesmistik. Baya uzamıştı. 😄 Yanlış hatırlamıyorsam. 18 aylıktı tekrar sıfıra vurduk. 🤭 Ağustosta 2 yaşına girdi. Tokayla bağlayacak kadar uzunluğu. 18 aya kadar olan saçları geri geldi 😁 aslında çok daha hızlı uzamış, onu da şimdi farkettim. ☺️ Ama 2. kesmemizde daha güzel geldi saçları. Hemde çok kıvırcıktı, şimdi biraz daha az kıvırcık 😅😅