Ssultannn Bebeğim 7 buçuk aylık saçlı doğmuştu bu zamana kadarda baya uzamıştı saçları kestik bugün yaza kadar uzar inşallah 😭 kesen anneler ne kadar zamanda uzadı bebişinizin saçları ☹️
Deletedmom4018 Ssultannn Zaten sünnet canım doğunca kesmek gerek uzun detaylar var bizde 45 günlükken kestik 10 gün oldu keseli hala kel🙈🥰yaza kadar uzar inaalalh 🤲❤️
Mom104 Ssultannn Biz 40ı çıktıktan sonra sıfıra vurduk daha sonra 4.5 aylık olunca tekrar sıfıra vurduk şuan 16 aylık epey uzadı ve daha gür daha sağlıklı çıkıyor 🥰
Aselmevailaysena Ssultannn üzmek istemem ama bizde 6 aylikken kestik ne uzamak bildi ne bisey 1 buçuk yaşında baglanmaya başladı simdi 2 yaşında 15 cm falan bide kıvırcık tam porsuk oldu
Ssultannn Aselmevailaysena yaa demeyin 7 buçuk aya kadar baya hızlı uzamıştı benim kızın dedim heralde kesincede hızlı uzar 🤷🏻♀️
Mom091 Ssultannn hiç kesmedim 2 yaşına girecek hala kısa saçları. Bence bebekten bebeğe fark ediyor. Saçlı doğduysa uzar hemen diye düşünüyorum😊
Ssultannn Balkizlarim evet senin postunu görmüştüm üç kız ne büyük nimet bende 3 kız kardeşim şimdi herşeylerim valla çok şanslılar 🥰
Mom104 DefneMiray_26 Bir kısmından çıkıp diğer kısımlarından çıkmamıştı orantılı olsun diye 2. Kez kestik ☺️
DefneMiray_26 Mom104 ya bende 1 aylikken kestim suan oylw bazi yerleri cikti bazi yerleri halen kel 4 aylik oldu ve cok seyrek halen saclari
DefneMiray_26 Mom104 acaba yasini doldurduktan sonrami kestireyim diyorum bilmiyorum ya cok kararsizim babasi istemiyor kesilsin