Nrbplt Ssultannn biz 3 kere kestik uzuyor hiç üzülme daha gür geldi 🤗 benim oğlum var ilk saçından bir parça sakladım geçen çıkardım baktım gözlerim doldu 🙈 yazarken de burnum sızladı 🙈🙈🙈
Gulsinemmsmsek Ssultannn biz de 8 aylıkken makinaya vurduk ama sapsarı saçları gitti oğlumun daha koyu çıkmaya başladı ve 4 ay da 5 cm bile olmamıştır çok geç uzuyor
Tubafadime Ssultannn hemen üzüyor canim ve masaallah gür geliyor geri bizde kesmişti 7 aylikti yazın kesmiştik ve şimdi masaallah gorsen nasil uzadı hemde gürlesti.
E_idil_kus Ssultannn bu ne sinir bnde çok severim eşim sevmez aynı durummu dye merak ettimm terslemene gerek yok