SevgininSezaisi canım bilemedim ama gerçekten kamerası güzel değil. Kullananlar neye göre kıyaslıyor bide o var tabiki. Eski kullandıkları neydi belki onun etkisi de olabilir. Bem telefon alırkem eşimin arkadaşı vodafonede çalışıyor telefon satışı yapıyor. I phone ve huwaei al sakın başka bişi alma dedi. Eşim ı phone kullanıyor bende ı phoneden huwaieye geçtim. Kamerası çok güzel. Ben hafızasını 128 gb aldım foto çekmeyi seven biriyim 😃 kasmıyor.