SevgininSezaisi E_idil_kus bende hep samsung kullandım başka markaya gitmekte tereddüt ediyorum açıkçası ama xiaomi yide çok öneren oldu 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Deletedmom379 laura_ kesinlikle öyle mükemmel bende kullanıyorum kamerası çok güzelll SevgininSezaisi 🥰
Miniklerin_annesi Aselhafsa61 kaç tl ye aldın canim bnm telefonum da sürekli donuyor telefon alınacak araştırıyordum bnde
Deletedmom9 Samsung telefonlar bir süre sonra kasmaya başlar ram düşer. O yüzden ben Samsung note 8 kullandım başlarda iyiydi ama sonra çok sorun yaşadım değiştirdim diğer marka hakkında bir fikrim yok kullanmadım.
SevgininSezaisi Deletedmom9 Teşekkür ederim canım bende samsung kullandım hep ama hiç kasma vs olmadı Allah Allah 🤦♀️🤷♀️
BeautifulMother1 Limonlukekim merhaba hangi rengini kullanıyorsunuz önümüzdeki ay bende alıcam ama kararsız kaldım bir de hafızası kaç 🌸
SevgininSezaisi Gokcelgin hiç iyi değil diyorlar ama bu telefon iside kişiden kişiye değişiyor herhalde canım 🤷♀️🤷♀️
herseyyalantekgerceksen SevgininSezaisi xiomi bence ekranı daha hiç çizilmedi Samsung hemen çiziliyordu
Gokcelgin SevgininSezaisi gayet iyi şuan bir sorun görmedim 1 sene olacak nerdeyse telefon tüm gün ya benim ya kızımın elinde şarj falan cok iyi gidiyor